HPY haastoi minut mukaan arkeologisiin kaivauksiin. Hän antoi onneksi hyvät ohjeet ja kohteen, jossa kaivaa. Käärin hihat ylös, tartuin hiireen ja klikkailin itseäni ajassa taaksepäin. Neljä vuotta vilahti silmieni edessä, kunnes löysin etsimäni.
 
Tämän blogin kuudes kuva, niin kuin haasteessa pyydettiin.
 
21.3.06 olen julkaissut alla olevan kuvan nimellä pyykkipäivä. Kuvatekstinä oli
 
En ymmärrä sukkia.
Miksi ne viihtyvät yksin? Ilman paria?

 

Kommentoijien joukossa on paljon muinaisia bloggaajia, joista en ole kuullut aikoihin. Kommentoijien joukossa on myös, kuten ilolla huomaan, paljon bloggaajia, jotka edelleen ovat mukana kuvioissa.
 
Itse kuva on ensimmäisiä kuvia, joita käsittelin jollain tavalla. Ennen tämän blogin perustamista minulla ei ollut minkäänlaista kokemusta kuvan käsittelystä. Itse asiassa bloggaaminen on opettanut minulle todella paljon kaikenlaista. Tuon kuvan käsittelyn lisäksi olen bloggaamisen myötä opetellut piirtämään tietokoneella ja tekemään videoita.
 
Sukkakuvaa on käsitelty aika rankalla kädellä. En millään muista, millä ohjelmalla olen käsittelyn tehnyt. Edelleenkin kuva on sellainen, jonka voisin julkaista uudestaan. Samaa ei voi sanoa kaikista alkupään kuvista.
 

Mikä on sinun blogisi kuudes kuva?

Tartu haasteeseen ja kerro, mitä se kuva tuo mieleesi nyt.